Beste gast,

 

Update 20 oktober: kijk op onze pagina 'eten&drinken' voor de laatste ontwikkelingen.

We begrijpen dat u bezorgd bent over de situatie en willen daarom uitleggen wat wij eraan doen om u een fijn en veilig verblijf te bieden. Als ervaren hospitality bedrijf houden wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. Dit is belangrijk voor u als gast en voor onze geliefde werknemers. Er is extra veel aandacht voor het reinigen van ons hotel. Daarnaast zijn al onze werknemers op de hoogte van de actuele situatie en geïnstrueerd hoe zij daarop kunnen anticiperen. Ook hanteren we een protocol met daarin mogelijke scenario’s en gewenste acties.

Annuleringen 
Wanneer u via ons een kamer reserveert dan kunt u als individuele gast altijd tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren. Dit geldt helaas niet voor de non refundable tarieven. Heeft u al geboekt en wilt u uw verblijf bij ons annuleren, dan vragen wij contact met ons op te nemen, zodat wij de mogelijkheden met u kunnen bespreken. Denk hierbij aan verplaatsen of de reservering tegoed houden voor een latere datum (voucher).

Reserveer met de mogelijkheid te annuleren
Wij begrijpen dat het in deze tijd lastig is om vooruit te plannen. Wel kunnen we dat een stukje makkelijker voor u maken want wanneer u via onze eigen website de Best Available Rate boekt kun er tot 24 uur van tevoren kosteloos worden geannuleerd. U kan dus met een gerust hart plannen maken! 

1,5 meter samenleving

Een begrip waar tot voor kort nog nooit iemand van had gehoord, maar nu onderdeel is van ons dagelijkse leven. Wij geven hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers en doet er alles aan om risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen zijn alle hotels volledig aangepast op de nieuwe situatie. Hierbij is aan alles gedacht en voldoen wij aan alle richtlijnen voor een onbezorgd en veilig verblijf.

Wat wij bij onze hotels doen om de veiligheid van onze gasten te waarborgen:

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen van de overheid.
  • Verbeterde protocollen voor reiniging en hygiëne.
  • Regelmatige desinfectie van blootgestelde oppervlakken zoals deurgrepen, kaartterminals en liftknoppen met antibacteriële vloeistoffen.
  • Naleving van de procedures voor het omgaan met collega's die ziek zijn.

 Maatregelen in onze restaurants:

  • Gelieve te wachten op de aangegeven plek tot onze host u uw tafel wijst.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Om voldoende afstand te behouden serveren wij uit met gepaste afstand, waarna u zelf uw bestelling kunt pakken.
  • Maximaal 4 gasten uit één huishouden per tafel.
  • Bij voorkeur betalen met pin of contactloos.
  • Maak gelieve zoveel mogelijk gebruik van de sanitaire voorzieningen op uw hotelkamer.
  • Het ontbijtbuffet is vervangen door een a la carte ontbijt.
  • Er is roomservice mogelijk.

Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Met gastvrije groet,

Linge Hotel Elst