Beste gast,

We begrijpen dat je bezorgd bent over de situatie en willen daarom uitleggen wat wij eraan doen om jou een fijn en veilig verblijf te bieden. Als ervaren hospitality bedrijf houden wij de ontwikkelingen omtrent het coronavirus nauwlettend in de gaten. Dit is belangrijk voor jou als gast en voor onze geliefde werknemers. Er is extra veel aandacht voor het reinigen van ons hotel. Daarnaast zijn al onze werknemers op de hoogte van de actuele situatie en geïnstrueerd hoe zij daarop kunnen anticiperen. Ook hanteren we een protocol met daarin mogelijke scenario’s en gewenste acties.

Vooralsnog is er geen negatief reisadvies vanuit de overheid voor het reizen in of naar de regio’s/steden in Nederland. Mocht daar verandering in komen dan zullen wij de instructies opvolgen van de lokale autoriteiten. 

Annuleringen 
Als je via ons een kamer reserveert dan kun je als individuele gast altijd tot 24 uur van tevoren kosteloos annuleren. Dit geldt helaas niet voor de non refundable tarieven. Heb je al geboekt en wil je je verblijf bij ons annuleren, dan vragen wij je contact met ons op te nemen, zodat wij de mogelijkheden met je kunnen bespreken. Denk hierbij aan verplaatsen of de reservering tegoed houden voor een latere datum (voucher).

Reserveer met de mogelijkheid te annuleren
Wij begrijpen dat het in deze tijd lastig is om vooruit te plannen. Wel kunnen we dat een stukje makkelijker voor je maken want wanneer je via onze eigen website de Best Available Rate boekt kun je tot 24 uur van tevoren jouw verblijf bij ons kosteloos annuleren. Je kunt dus met een gerust hart plannen maken! 

Mocht je nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.

Vriendelijke groet,

Linge Hotel Elst